۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۲۰

گزارش خبرنگار مهر از امارات؛

حاشیه‌های دیدار تیم‌های نوجوانان ایران و کانادا/ از دو بازیکن تست گرفته شد

حاشیه‌های دیدار تیم‌های نوجوانان ایران و کانادا/ از دو بازیکن تست گرفته شد

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و کانادا با تساوی یک بر یک به پایان رسید که در پایان این مسابقه، از دو بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران تست دوپینگ گرفته شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و کانادا در روز پنجم از مرحله گروهی جام جهانی نوجوانان امارات از ساعت 17 امروز سه‌شنبه به وقت امارات در ورزشگاه راشد شهر دبی برگزار شد که حواشی این بازی به شرح زیر است:

* تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه که با خنک شدن هوا بر تعدادشان اضافه می‌شد، دو سکوی روبروی جایگاه را کاملا در اختیار گرفته و تیم نوجوانان کشورمان را تشویق می‌کردند.

* هربر لوپز برزیلی داور مسابقه، روی ضربات ایستگاهی با گچی که در اختیار داشت، منطقه استقرار دیوار دفاعی و جایگاهی که توپ باید از آنجا نواخته می‌شد، را خط می‌کشید.

* در بین دو نیمه تمام بازیکنان ذخیره تیم ایران در زمین ماندند و زیر نظر هوشمند بدنساز تیم، بدن‌های خود را گرم کردند. در آغاز نیمه دوم هم آنها به پشت دروازه رفتتد تا بدن‌های خود را برای ورود به زمین مسابقه گرم نگه دارند.

* پس از اینکه تیم ایران روی غافلگیری دروازه‌اش را روی تیم کانادا باز شده دید، تماشاگران کانادا به شدت تیم خود را تشویق کردند. البته هواداران ایرانی که پس از دقایقی سکوت، تشویق‌های خود را از سر گرفتند.

* تماشاگران کانادایی‌ها روی هر صحنه‌ای به عملکرد داور بازی اعتراض می‌کردند.

* بعد از اینکه امیرمحمد مظلوم در دقیقه 71 موقعیت مناسبی را هدر داد، همه اعضای نیمکت ایران از جای خود برخواستند. در این بین علی دوستی‌مهر به شکلی بسیار ناراحت از کنار زمین به سمت نیمکت رفت.

* مصدومیت بازیکن کانادا باعث شد تمام اعضای دو تیم به سمت نیمکت‌های خود رفته و برای هرچند کوتاه به توصیه‌های سرمربیان خود گوش دهند. در این بین علی دوستی‌مهر نکاتی را به کمیل حق‌زاده مدافع تیم ایران گوشزد کرد.

* در دقیقه 76 مهاجم کانادا به مهدی امینی برخورد کرد که دروازه‌بان ایران روی زمین افتاد. در این صحنه مهدی حیدری مربی دروازه‎بان‌های تیم ملی از جایش برخواست و به این دروازه‌بان تذکر داد که بلند شده و به بازی ادامه دهد.

* در پایان این دیدار از ساسان جعفری و کمیل حق زاده تست دوپینگ گرفته شد.

کد خبر 2160666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha